گروه تولیدی پاد جامه عصر

تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی

مغایرت پوشاک کار‌ مهندسی ایرانی و خارجی‌

بسیاری از افراد هنگام خرید لباس کار با چالش مواجه شده و نمی توانند یک نمونه مناسب از آن ها را انتخاب کنند. شما نیز با چنین مشکلی مواجه شده اید؟ می خواهید با تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی بیش تر آشنا شوید؟ این لباس ها طبق استاندارد های جهانی تهیه شده، بنابراین کاربری یکسانی داشته اما در میزان کیفیت، نوع پارچه استفاده شده، مدل لباس و … ممکن است متفاوت باشند.

تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی
لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی

تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی

برای بررسی تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی خوب است با هر یک از این نوع لباس ها بیش تر آشنا شوید. این نوع لباس کار ها یکی از انواع لباس کار می باشد که توسط برند های مختلفی تولید می شوند. برخی از این برند های سازنده در داخل کشور فعالیت کرده و بعضی دیگر از آن ها خارجی هستند. در حالت کلی هر تولید کننده باید اصول و استاندارد های خاصی را رعایت کند تا بتواند این لباس کار ها را تولید نماید. بنابراین تفاوتی ندارد که این کمپانی در داخل و یا خارج کشور فعالیت دارد. همه افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند باید این اصول را رعایت کنند.
البته برخی از این برند های ایرانی به دلیل مشکلات اقتصادی و وجود تحریم ها نمی توانند نمونه های بسیار با کیفیت و مرغوبی از این لباس ها را تهیه کنند. از این رو اغلب افراد ترجیح می دهند انواع خارجی این محصولات را برای خرید انتخاب کنند. این در حالی است که بسیاری از برند های ایرانی نمونه هایی از این لباس کار ها را تولید می کنند که از ظاهری بی نظیر و کیفیتی مثال زدنی برخوردار هستند.

لباس کار مهندسی ایرانی

برای آن که به بررسی تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی بپردازیم، خوب است که این نوع لباس کار ها را بهتر بشناسیم. این مدل از لباس کار ها توسط کمپانی های تولید کننده ایرانی تولید می شوند. برند های زیادی در داخل کشور و در این زمینه فعالیت دارند. اساس کار این افراد طبق استاندارد های جهانی مشخص شده و باید لباس کار ها را طبق اصول خاصی طراحی کرده و بدوزند. با این حال برخی از آن ها برند های معتبر تری بوده و نمونه های بسیار با کیفیت تری از این لباس کار ها را تولید کرده و روانه بازار می کنند. معروف ترین ها از بین برند های تولید کننده لباس کار به شرح زیر می باشند:

  • لباس کار بوفالو
  • لباس کار تایوک
  • لباس کار میهن دوخت
  • لباس کار زیگورات
  • لباس کار سبلان
  • لباس کار پاور
  • لباس کار ایران کار
  • لباس کار کاتر پیلار
  • و …
فرق پوشش کار‌ مهندسی ایرانی و خارجی‌
پوشش کار‌ مهندسی ایرانی و خارجی‌

لباس کار مهندسی خارجی

در کنار برند های ایرانی فعال در زمینه ساخت این لباس ها کمپانی های خارجی زیادی نیز وجود دارند. این تولید کنندگان نیز مدل های متنوعی از لباس کار های مهندسی را تولید کرده و به سراسر نقاط دنیا می فرستند. از این رو شما می توانید در بازار علاوه بر برند های ایرانی، نمونه های خارجی این محصولات را نیز مشاهده کنید. اگر به دنبال برند های برتر و بسیار معروف خارجی فعال در این زمینه هستید، می توانید این موارد را برای خرید انتخاب کنید:

  • لباس کار دیکیز
  • لباس کار بلورک
  • لباس کار کارهات
  • لباس کار رانگلر
  • لباس کار لاپکو
  • و …

انواع جنس پارچه در لباس کار مهندسی

حال که با تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی آشنا شدیم، خوب است جنس پارچه های به کار رفته در این نوع لباس ها را نیز بیش تر بشناسیم. این محصولات را چه در داخل و چه در خارج از کشور با استفاده از پارچه های مختلفی تولید می کنند.

  • تترون

اگر به دنبال یک لباس کار مهندسی بسیار سبک و راحت هستید، می توانید نمونه ای را انتخاب کنید که با این پارچه ساخته شده باشد. این نوع پارچه ها ضخامت کمی داشته و بیش تر در مواردی که به امنیت بالایی نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ترگال

برای ساخت این پارچه از ویسکوز و پلی استر استفاده می شود. این پارچه ها نسبت به تترون از ضخامت بیش تری برخوردار بوده و مقاومت زیادی دارند. ظاهر این پارچه کاملا مشابه تترون بوده و فقط ضخامت آن زیاد تر است.

  • فلامنت کجراه

این پارچه به عنوان محبوب ترین پارچه مورد استفاده در ساخت لباس کار مهندسی معرفی می کنند. این نوع پارچه را در ضخامت های مختلفی تولید می کنند تا هر فرد با توجه به نوع نیاز خود نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کند.

  • کتان

این نمونه از پارچه ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و حتی در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم هستند.

مدل های متنوع لباس کار مهندسی

در بررسی تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی متوجه شدیم که هم برند های داخلی و هم خارجی مدل های مختلفی از این محصولات را تولید کرده و روانه بازار می کنند. مهم ترین و کاربردی ترین مدل های مورد استفاده در این نوع لباس کار ها به شرح زیر می باشند:

  • لباس کار یکسره

این نوع لباس کار ها به صورت سرهمی و یکسره هستند. افراد با پوشیدن این مدل از لباس ها در برابر آلاینده ها در امان هستند. این نوع لباس کار ها را می توان بر روی لباس پوشید و به دلیل راحت بودن در تمام روز می توان از آن استفاده کرد.

  • لباس کار دوتکه

این مدل از لباس کار ها از پیراهن و شلوار تشکیل شده و پوشیدن و بیرون آوردن آن بسیار ساده و راحت است. این نوع لباس کار ها را در طرح و مدل های مختلفی تولید کرده و اکثر افراد به استفاده از آن ها علاقه مند هستند.

  • لباس کار دوبنده

مدل دیگری از این محصولات نیز به صوت دو بنده تولید می شوند. این محصولات نیز کارآیی زیادی داشته و در عین حال سبک و راحت هستند. جیب های موجود بر روی این لبس ها شرایطی فراهم می کند تا فرد بتواند ابزار مورد نیاز را با خود حمل کند.

مغایرت پوشاک کار‌ مهندسی ایرانی و خارجی‌
پوشاک کار‌ مهندسی ایرانی و خارجی‌

خرید بهترین لباس کار مهندسی

اگر قصد دارید برای خرید این لباس کار ها اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم که به سایت فروشگاهی پادجامه مراجعه کنید. پشتیبان های فعال در این سایت شما را به خوبی با تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی آشنا می کنند. شما می توانید در این مجموعه تنوع بالایی از لباس کار های مهندسی را مشاهده کرده و بر اساس نوع نیاز خود نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کنید. همه محصولات موجود در این فروشگاه کاملا اصل بوده و با کیفیت هستند. بنابراین شما می توانید یک خرید موفق و رضایت بخش را در این سایت انجام دهید.
نحوه ثبت سفارش در این سایت بسیار راحت است و در بازه زمانی بسیار کوتاهی بعد از خرید می توانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید. این شرکت لباس کار ها را مستقیم و بدون واسطه از برند سازنده خریداری می کند. بنابراین می تواند محصولات خود را با درصد سود پایین و در قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان عرضه کند.

کلام آخر درباره تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی

در بررسی تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی متوجه می شویم که اساس کار سازندگان یکی است. همه برند های تولید کننده فعال در این حوزه طبق استاندارد خاصی این لباس ها را تولید می کنند. بنابراین این محصولات بیش تر در نحوه برش، دوخت، نوع پارچه و میزان کیفیت ممکن است متفاوت باشند. برای خرید مرغوب ترین نمونه از این لباس کار ها کافیست به سایت فروشگاهی پادجامه مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره تفاوت لباس کار مهندسی ایرانی و خارجی

1-برند دیکیز در چه کشور به تولید لباس کار مهندسی مشغول است؟
این برند در کشور آمریکا و در ایالت تگزاس فعالیت کرده و تنوع بالایی از لباس کار های مهندسی را تولید می کند.

2-برای تولید لباس کار در مناطق گرم چه تدابیری اندیشیده اند؟
در این مناطق گاهی اوقات از لباس کار های بسیار مدرن و پیشرفته فن دار استفاده می شود.

3-برند سازنده رانگلر از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرده است؟
این کمپانی از سال ۱۹۴۷ فعالیت خود را در زمینه تولید لباس کار آغاز کرده است.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید