گروه تولیدی پاد جامه عصر

چگونه لباس کار ضد اسید با بهترین قیمت بخریم؟

خریداری بهترین‌ مظنه پوشاک کار‌ ضد اسید یک سره‌

راه های این که چگونه لباس کار ضد اسید با بهترین قیمت بخریم؟ در صنایعی که با مواد شیمیایی خطرناک سرکار دارند، باید گفت که معمولا کارگران از این لباس در برابر آسیب ‌های ناشی از مواد شیمیایی و اسیدها استفاده می‌کنند. با استفاده از این لباس می ‌توان ایمنی خود را تضمین نمود. لباس ‌های کار ضد اسید یک سره انواع زیادی دارند که باتوجه به هر شرایطی باید یکی از انواع آن را استفاده کرد. اگر می ‌خواهید درباره لباس کار ضد اسید و انواع آن اطلاعاتی داشته باشید بهتر است تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

خرید بهترین قیمت لباس کار ضد اسید یک سره
بهترین قیمت لباس کار ضد اسید یک سره

انواع لباس کار ضد اسید

لباس کار ضد اسید از از موادی ساخته شده که در برابر اسیدها و مواد شیمیایی از خود مقاومت نشان می ‌دهد. در ادامه با انواع لباس کار ضد اسید آشنا می ‌شوید:

  • لباس کار ضد اسید یک سره: لباس کار ضد اسید یک سره کل بدن را می‌ پوشاند. معمولا از این لباس در مکان‌ هایی استفاده می ‌شود که امنیت فرد کاملا به خطر می‌افتد. لباس ضد اسید یک سره از pvc، پلی اتلین یا پلی پروپیلن تهیه می شود و دارای کلاه، کاپشن، شلوار و چکمه است.
  • لباس کار ضد اسید دو تکه: لباس ‌های ضد اسید دو تکه شلوار و کاپشن جداگانه دارند که می ‌توان از هر کدام از آن‌ها به صورت جدا استفاده کرد. این لباس نیز از pvc، پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می‌ شود.
  • پیش بند ضد اسید: این پیش بند قسمت جلویی بدن را کاملا می‌ پوشاند و نیز از pvc ، پلی اتیلن یا نئوپرن تولید می‌شود. این پیش بند در اندازه‌ های مختلف قابل دسترسی است تا نیازهای هر گروه از جامعه را برطرف سازد.
  • دستکش ضد اسید: از دستکش ‌های ضد اسید برای محافظت از دست ‌ها در برابر مواد شمیایی و خورنده‌ ها استفاده می‌کنند. معمولا دستکش ‌های ضد اسید از لاتکس، نیتریل یا بوتیل ساخته می‌ شود. این دستکش‌ها نیز در اندازه‌ های مختلف قابل دسترسی هستند.
  • چکمه ضد اسید: چکمه ‌های ضد اسید از موادی مانند pvc، پلی اتیلن یا نئوپرن ساخته می‌ شود.

لباس ‌های ضد اسید چه کاربردی دارند؟

به طور کلی از این لباس ‌ها برای جلوگیری از برخورد مواد شیمیایی با بدن استفاده می‌کنند. در ادامه با کاربرد این لباس‌ها بیشتر آشنا خواهید شد:

  • صنایع شیمیایی: از آنجایی که در صنایع شیمی مواد شیمیایی خطرناکی تولید می‌ شود و حلال‌ های قوی وجود دارد باید از لباس ‌های ضد اسید استفاده نمود.
  • صنایع پالایشگاهی: در صنعت پلایشگاهی و نفت و گاز برای محافظت از بدن در برابر سولفورها و سار مواد خطرناک باید از این لباس ‌ها استفاده کرد.
  • آزمایشگاه‌ ها: در آزمایشگاه‌ های شیمیایی و بیولوژیکی باید از لباس‌ های ضد اسید استفاده کرد زیرا در این آزمایشگاه‌ ها با مواد خطرناکی سرو کار دارند.
خریداری عالی ترین نرخ لباس‌ کار‌ ضد اسید یک سره‌
عالی ترین نرخ لباس‌ کار‌ ضد اسید یک سره‌

لباس کار ضد اسید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک لباس ضد اسید باید کاملا استاندارد باشد تا بتوان از آن در هر شرایطی استفاده کرد. در ادامه ویژگی ‌هایی که یک لباس ضد اسید باید آورده شده است:

  • مواد مقاوم: لباس ضد اسید باید از موادی تشکیل شود که در برابر اسیدها از خود مقاومت نشان دهد.
  • محافظت از پوست: یک لباس ضد اسید خوب باید بتواند سر و صورت، دستگاه تنفسی و پاها را به طور کامل بپوشاند تا هیچ نقطه آسیب پذیری وجود نداشته باشد.
  • ضد پوسیدگی: این لباس ‌ها باید بتوانند در تماس با اسیدهای مکرر و مواد شیمیایی مقاومت خود را حفظ کنند و خراب نشوند.
  • راحتی: لباس کار ضد اسید باید به گونه‌ای تهیه شود که امکان حرکت آزادانه را به افراد بدهد.

قیمت لباس ضد اسید

نمی‌توان قیمت دقیقی برای لباس ضد اسید در نظر گرفت زیرا عوامل مختلفی وجود دارد که می ‌تواند قیمت را تا حدودی بالا و پایین کند. این عوامل تاثیر گذار عبارتند از:

  • نوع لباس: اینکه چه نوع لباس ضد اسیدی را خریداری کنید می ‌تواند قیمت را تا حدودی تحت تاثیر قرار بدهد. مثلا قیمت لباس ضد اسید یکسره، دوتکه، دستکش و چکمه با یکدیگر متفاوت است.
  • سطح حفاظت: لباس ‌های ضد اسید حفاظتی مختلفی دارند. مثلا بعضی از آن‌هایی که در برابر اسیدها خیلی غلیظ طراحی شده‌اند قیمت بالاتری نسبت به سایر لباس‌ های ضد اسید دارند.
  • برند: برند‌های زیادی هستند که این مدل لباس ها را تولید کرده و به فروش می ‌رسانند. هر برند با توجه به مواد اولیه که در تهیه این لباس ‌ها استفاده کرده است، قیمت متفاوتی را در نظر می گیرد.
خریداری بهترین‌ مظنه پوشاک کار‌ ضد اسید یک سره‌
بهترین‌ مظنه پوشاک کار‌ ضد اسید یک سره‌
سخن پایانی درباره خرید بهترین قیمت لباس کار ضد اسید یک سره

لباس کار ضد اسید یکی از وسایل مهم و حیاتی برای کسانی است که مدام با مواد شیمیایی و خطرناک سروکار دارند. هر نوع از لباس ‌های ضد اسید ویژگی ‌های خاصی دارد که با توجه به شرایط کاری و نیازهای فردی می ‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. اگر می‌ خواهید این لباس‌ها را خریداری کنید باید درباره هر مدل آن و کیفیت پارچه، تحقیقات لازم را انجام دهید. یک نکته‌ای که بهتر است به آن توجه کنید این است که پس از هربار استفاده از لباس آن را بشویید تا هیچ خطر احتمالی جان شما را تهدید نکند.

سوالات متداول درباره خرید بهترین قیمت لباس کار ضد اسید یک سره

1-در انتخاب یک لباس ضد اسید مناسب چه عواملی تاثیر گذارند؟
بری اینکه بتوانید یک لباس ضد اسید مناسب را انتخاب کنید باید به نوع اسید، غلظت اسید، مدت زمان تماس با اسید و نوع فعالیت خود توجه داشته باشید.

2-لباس ‌های ضد اسید را پس از چندبار استفاده باید دور انداخت؟
وقتی این لباس‌ها پوسیده شدند و کیفیت خود را از دست دادند بهتر است آن‌ها را دور انداخته و لباس جدیدی را تهیه کنید.

3-لباس های ضد اسید در چه مدل هایی موجود هستند؟
این مدل لباس های حفاظتی را می توان به صورت دو تکه یا یک سره تهیه نمود.

4/5 - (1 امتیاز)

One thought

دیدگاهتان را بنویسید