گروه تولیدی پاد جامه عصر

کاربردهای لباس کار فن دار

کاربرد‌های‌ پوشاک کار‌ فن دار

امروزه تنوع لباس کار ها بسیار زیاد شده است و افراد در شرایط مختلف می توانند از این لباس ها استفاده کنند. یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین انواع لباس کار، لباس کار های فن دار هستند. کاربردهای لباس کار فن دار بسیار زیاد بوده و افراد در شرایط مختلف می توانند از این محصولات استفاده کنند.

استفاده های پوشش کار‌ فن دار
استفاده های پوشش کار‌ فن دار

لباس کار فن دار چیست؟

قبل از آن که با کاربردهای لباس کار فن دار آشنا شوید، خوب است که این نوع لباس کار ها را بهتر بشناسیم. این نوع لباس ها دارای فن هستند و این فن ها با استفاده از یک باطری کار می کنند. این فن ها باعث ایجاد جریان هوا در داخل کاپشن شده و با یک باطری ۵ آمپر ساعتی می توانند تا ۱۵ ساعت کار کنند. این نوع کاپشن ها همچنین دارای دو جای مخصوص برای قرار دادن کیسه یخ بوده و از این طریق میزان خنک کنندگی لباس افزایش می یابد.

این کاپشن ها همچنین دارای خروجی یو اس بی هستند و می توانند لوازمی مانند موبایل، تبلت و … را از این طریق شارژ کرد. این نوع لباس کار ها دارای سه حالت جریان هوا بوده و بسته به شرایط کار می توان جریان هوا را در آن ها تنظیم کرد. لایه بیرونی این نوع لباس کار ها از جنس پلی استر بوده و دارای پوشش تیتانیومی هستند. از این رو این نوع کاپشن ها امواج ماوراء بنفش و مادون قرمز را منعکس می کنند.

کاربردهای لباس کار فن دار

حال که با این نوع لباس کار ها آشنا شدیم خوب است کاربردهای لباس کار فن دار را نیز بشناسیم. این نوع لباس ها برای افرادی که در دما های بالا کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرند. همان طور که می دانید ماندن در دما های بالا برای ساعات طولانی می تواند بسیار سخت بوده و باعث کلافگی افراد شود. از این رو برای رفع خستگی بیش از حد و جلوگیری از عصبی شدن افراد، از این نوع لباس کار ها استفاده می کنند. این محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند.

برخی از آن ها دارای دو فن بوده که در قسمت پایین کمر نصب می شوند. بعضی دیگر از این محصولات در بخش های مختلف لباس دارای سیستم لوله کشی بوده و هوای خنک از این طریق جریان پیدا می کند. در کارخانه هایی که درجه حرارت زیاد است، معادن و دیگر صنایعی که دمای هوا بالا باشد از این نوع لباس کار ها استفاده می کنند. از طرفی برخی از مناطق کشور در فصل های گرم سال هوا بسیار گرم و آزار دهنده می باشد. در این گونه فضا ها نیز باید از نمونه های فن دار لباس کار استفاده شود. بنابراین موارد کاربرد این لباس ها فقط به یک یا چند مورد خاص محدود نشده و در انواع محیط های گرم قابل استفاده هستند.

 

قیمت لباس کار فن دار

قیمت این نمونه از لباس کار ها تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. از این رو نمی توان مبلغ ثابتی را برای خرید این محصولات در نظر گرفت. با توجه به کاربردهای لباس کار فن دار این محصولات بسیار مدرن بوده و با تکنولوژی های خاصی ساخته می شوند. از این رو نوع تکنولوژی به کار رفته در این لباس کار ها می تواند در قیمت آن ها بسیار موثر باشد. عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت این نوع لباس کار ها موثر هستند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

استفاده های پوشاک کار‌ فن دار
استفاده های پوشاک کار‌ فن دار
  • برند سازنده
  • میزان کیفیت
  • نوع مواد اولیه و متریال به کار رفته در ساخت این محصولات
  • جنس پارچه
  • نحوه دوخت
  • نوع تکنولوژي به کار رفته در لباس کار
  • قدرت فن استفاده شده
  • نوع باطری
  • مدل لباس
  • ایرانی و یا خارجی بودن لباس کار
  • نوسانات قیمت دلار
  • و …

برای اطلاع از قیمت روز این محصولات کافیست با پشتیبان های فعال در سایت پادجامه تماس گرفته و از راهنمایی های آن ها استفاده کنید.

خرید لباس کار فن دار

حال که با کاربردهای لباس کار فن دار، آشنا شدید، خوب است نکات مهم در خرید این محصولات را نیز بشناسید. برای خرید این نوع لباس کار ها باید اصولی را رعایت کرده و فاکتور هایی را مد نظر داشته باشید. این نوع لباس ها باید فن قدرتمندی داشته باشند و تا حد امکان سبک و راحت باشند. از طرفی باطری به کار رفته در آن ها باید برای ساعات طولانی کار کند تا فن بتواند به خوبی عمل کند. در هنگام خرید این محصولات باید به جنس پارچه و برند سازنده آن توجه کنید.

این محصولات باید توسط کمپانی های برتر دنیا ساخته شوند تا لباس کار هایی مرغوب و با کیفیت باشند. برای خرید نمونه های اصل و بسیار مناسب این لباس کار ها کافیست به سایت پادجامه مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از ان محصولات را فراهم نموده و با مناسب ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کاربرد‌های‌ پوشاک کار‌ فن دار
کاربرد‌های‌ پوشاک کار‌ فن دار
کلام آخر درباره کاربردهای لباس کار فن دار

امروزه کاربردهای لباس کار فن دار بسیار زیاد شده است. افراد در مشاغل مختلف و محیط های کاری گوناگون به دلیل گرمای شدید هوا از این نوع لباس کار ها استفاده می کنند. برای آشنایی بیش تر با این محصولات و خرید نمونه مرغوب و مناسبی از این لباس کار ها کافیست به سایت پادجامه مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از لباس کار های فن دار را فراهم نموده که همگی اصل بوده و در شرایط ایده آل در اختیار مشتریان قرار داده می شوند.

سوالات متداول درباره کاربردهای لباس کار فن دار

1-آیا امکان خرید لباس کار سفارشی نیز در مجموعه پادجامه وجود دارد؟
بله، شرایط در این سایت برای افراد فراهم شده است که بتوانند با توجه به سلیقه و نیاز خود لباس کاری را طراحی کرده و سفارش دهند.

2-مهم ترین خصوصیات شرکت پادجامه کدام است؟
این مجموعه تنوع بالایی از لباس کار ها را با بالاترین کیفیت، طراحی مناسب، تنوع بالا و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهند.

3-آیا در این مجموعه انواع لباس کار ها موجود است؟
بله، انواع لباس کار اداری، جوشکاری، مهندسی، لباس کار نسوز، ضد حریق و … را می توان از این مجموعه خریداری کرد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید